fredag den 17. april 2015

#WeekendOffNailArtChallenge - Hand Painted (Fælles Fredag)


Temaet for i dag er håndmalet. Jeg kan rigtig godt lide at male, både på neglene men også i andre sammenhænge. Jeg har aldrig været glad for at være kreativ, og jeg føler tit at jeg mangler noget, når jeg i en periode ikke får udøvet min kreativitet. 
Sidste uge sad jeg fastlåst til skrivebordet og læste heftig til eksamen. Sjovt nok, får jeg altid en masse ideer til negledesigns og en masse andet, når jeg læser. For at undgå unødvendige pauser, skrev jeg alle ideerne ned, som de kom til mig, dette design var en af ideerne.
Jeg elsker vandmelon, for når man kan få vandmelon i butikkerne (som smager af vandmelon og ikke bare vand), så ved man at det er sommer. 
Først har jeg lagt en basis manicure med For Audrey, fra China Glaze, da det var tørt, malede jeg med rød akrylmaling røde trekanter. Dernæst malede jeg en tykkere, lidt rundet grøn stribe på den ene af de 3 sider. Da jeg var færdig med de grønne kanter, tegnede jeg en smal hvid streg mellem den grønne og røde. Til sidst blev det hele tegnet op med sort og malede små sorte kerner i det røde. 

- Maja




0 kommentarer:

Send en kommentar