torsdag den 23. april 2015

#WeekendOffNailArtChallenge - Animal



I dag er temaet dyr, og jeg tænkte selvfølgelig straks, at jeg ville lave noget dyreprint. Jeg har ofte lavet leopard negle, jeg har vist også en enkelt gang lavet et giraf mønster. Idag ville jeg prøve at lave giraf-negle igen, men denne gang, ville jeg prøve en anden teknik. 
Jeg har, siden den var en udfordring i Fælles Fredag, luret på bobbicure teknikken. Første gang jeg så teknikken, tænkte jeg, at den ville være rigtig fed at bruge til at lave giraf pletter på neglene.
Det var mit første forsøg, og der er helt sikkert plads til forbedring, men ideen fungerede som sådan okay. Det kræver nok bare lidt mere end et enkelt forsøg at få den perfekt.

- Maja

1 kommentarer:

Спашоп sagde ...

Привет! Мне бы хотелось открыть салон парикмахерскую. У кого-то из читательниц есть опыт в этом? Очень большой выбор оборудования для салонов красоты. Кто может помочь советом? Какой магазин лучше выбрать для то чтобы купить Парафинотерапия и это Массажные столы стационарные. Я выбираю среди этих магазинов Spashop.com.ua, Venko.com.ua, Newfacebeauty.pl, Ukrmedgarant.com.ua.

Send en kommentar