tirsdag den 14. april 2015

#WeekendOffNailArtChallenge - Gradient



Så kom vi til en af mine hade teknikker, nemlig gradient eller "ombre" alt efter hvem du spørger. Det er en teknik hvor, man sammensætter flere farver med en glidende overgang. Man bruger en svamp (jeg bruger en makeup svamp) til at sammensmelte farverne. Det kan godt kræve lidt øvelse, og jeg har ikke altid tålmodigheden til at få det til at se pænt ud. I hvert fald så jeg selv er tilfreds.

Jeg har brugt 3 lakker fra China Glaze til dagens mani, og det er faktisk ret lang tid siden jeg har brugt disse 3 farver. Jeg tror måske det er flere år siden.

Agent Lavender (øverst mod neglebåndet)
Light as Air (i midten)
Secret Peri-Winkle (nederst mod tippen)

Jeg synes, så da jeg var færdig, at der manglede noget, så jeg tilføjede et mønster. Der har jeg brugt en plade fra Born Pretty store og en hvid speciel lak fra Moyou Danmark.  Til sidst måtte jeg lige bruge min favorit effekt, den matte finish. Jeg har brugt Ciaté's Mattnificent dertil.

Sussi



0 kommentarer:

Send en kommentar