lørdag den 16. maj 2009

OPI - Suzi & the Lifeguard

Jeg er normalt ikke til røde og lyserøde lakker, men eftersom denne lak havde mit navn blev jeg nødt til at eje den. Jeg skiftede også hurtigt mening om lyserøde lakke. Suzi & the Lifeguard er fra en af OPI's nyeste kollektioner. (det skal siges at OPI tit har en lak med i deres kollektioner der hedder noget med Suzi - så jeg kan hurtigt blive fattig). Kollektionen hedder South Beach og har flere andre fede lakker. Vi vil anmelde flere af dem her på bloggen.




Lakken har en smule perlemor i og skinner derfor utroligt flot i solskin. Den er nem at påføre og man kan nøjes med 1 enkelt lag. På billederne her er der dog kommet 2 lag på.




























Jeg vil gerne lige undskylde for mine tørre neglebånd. Jeg har dog endelig fundet noget neglelak fjerner som ikke udtørrer neglene helt. Den hedder Cutex - Nourishing nail polish remover, med vitaminer og fugtgivende. Den er endda nail whitening! Og det har mine negle helt klart brug for. Hov der kom jeg ud på et sidespor. Den kan købes i bilka.

0 kommentarer:

Send en kommentar