onsdag den 22. juli 2009

Marie Lluy Nr 37


Da jeg var på Mallorca faldt jeg over nogle spændende (og ukendte) neglelakker, som jeg var nødt til at have et par stykker med hjem af. En af disse er denne fantastiske bordeaux-lilla (måske samme farve som sådan en rigtig moden blomme) neglelak fra Marie Lluy, farve nummer 37.
Neglelakken er købt i en af deres små parfumerier, som hvis man er heldig indeholder fantastiske lakker til billige penge. Så hvis I skal til Mallorca kan den findes til blot 2 euro!! ja, hvad gir du mig, jeg ærger mig over at jeg ikke fik købt nogle flere, det må blive næste gang.
Lakken er tilpas flydende til at den ikke ligger sig ujævnt, med blot 2 lag opnår man faktisk et rigtig flot og dækkende lag.
Penslen mellem i størrelsen og er derfor rigtig god at bruge da den så ikke er for bred til fingerneglen. Som afslutning har jeg brugt seche som top coat.

-Maja

0 kommentarer:

Send en kommentar