søndag den 1. november 2009

Dyr På Neglene


Ja, det er altså ikke pels, men kun tegnet på :)
Jeg er blevet helt vild med at lave negle inspireret af dyr. Lige nu har jeg giraf-negle, det gør hele outfittet lidt sjovere, når der er detaljer på neglene.
Giraf-neglene er nemme at lave, jeg har lagt en gul lak og ladet den tørre helt, inden jeg forsigtigt med en lille tandstik har dryppet brune pletter.
Zebra, tiger og næsehorn er lavet efter samme princip, en base-lak hvor jeg med en sort neglelak pen har tegner små striber på.

Undskyld den store mangel på indlæg fra min side, men jeg har været til en del eksaminer det sidste stykke tid og tiden har været knap. Det ændrer sig nu :)

-Maja

1 kommentarer:

Sofie B sagde ...

Mega sejt..! Jeg vil helt sikkert prøve at lave tigernegle når jeg lige får tid.. Så poster jeg et indlæg! ;)

Send en kommentar