tirsdag den 24. november 2009

Honeybee Gardens WaterColors - Burlesque


Den anden dag var jeg i Matas, der faldt jeg over nogle økologiske neglelakker. Dem var jeg jo nødt til at prøve.
Det fantastiske ved disse lakker er, at de er vandbaserede og lugtfri! Når de skal fjernes igen skal de fjernes med deres særlige lugtfri alkohol-baserede neglelakfjerner.


Flasken i sig selv ikke noget at råbe hurra over, der er ikke lagt særlig meget vægt på designet og den ser ikke særlig luksuriøst ud.
Da jeg åbnede flasken blev jeg til gengæld positivt overrasket, den lugter faktisk ikke som neglelak normalt gør. Den er slet ikke så skrap i det, og ikke noget man bliver ør i hovedet af at lægge på. :)
Konsistensen er rigtig fin, og den var nem at lægge på Der skulle mindst to lag på førend den dækkede neglen tilfredsstillende. Farven var rigtig flot rød, og man kan ikke rigtig se det, men der er også lidt glitter i selve lakken.
Dog synes jeg ikke, at holdbarheden var særligt imponerende, allerede på anden dagen faldt den første flig af lakken. Dette var dog uden overlak, så jeg vil sørge for, at komme det på næste gang jeg skal bruge den.
Desuden fandt jeg ud af, at den godt kan fjernes med almindelig neglelakfjerner, så jeg har lidt fortrudt, at jeg købte den anden neglelakfjerner som skulle være den eneste mulighed for at fjerne lakken.

-Maja

2 kommentarer:

Trine sagde ...

Hvad koster sådan en økologisk lak? :)

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

de koster 85 kr mener jeg, man kan også skimte det på billedet.

mvh Maja

Send en kommentar