onsdag den 23. december 2009

China Glaze - L8R G8R



Denne lak er fra China Glaze's kollektion OMG, i denne kollektion er alle lakkerne med holografisk effekt. Jeg er vild med alle lakkerne fra kollektionen og ønsker på et tidspunkt at eje dem alle sammen!



Jeg er ikke skuffet over denne lak, den dækker allerede efter 2 lag, og er hverken for tynd eller tyk i konsistensen.
Man kan blive helt hypnotiseret af at sidde og kigge på hvordan den glimtrer og glitrer. Det er helt klart en af mine ynglings lakker.
Det er lidt svært at fange effekten rigtigt på billede, så jeg kan kun sige at den er flottere i virkeligheden end på billede.
I dag er det den 23. december, derfor har jeg tegnet små juletræer på neglene. Jeg glæder mig rigtig meget til jul, til at vi om nogle timer trækker træet ind og pynter det, og sidst men ikke mindst til juleaften imorgen!

Rigtig god jul til jer alle!

- Maja

2 kommentarer:

Iben sagde ...

Den er godt nok flot, kunne i ikke have skrevet om dwen i lidt bedre tid så man kunne nå at sætte den på ønskelisten?:)
Hvornår bliver vinderen af jule konkurrencen offentligtgjordt?
Tak for en fantastisk blog! kh

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

:) Du kan nå at bestille den med næste gang vi bestiller hjem. I de næste par dage vil jeg anmelde flere fra denne kollektion.

Vinderen er netop blevet offentliggjort.

Tak for din kommentar :) Rigtig glædelig jul!

-Maja

Send en kommentar