lørdag den 19. december 2009

Opi - Green-Wich Village



Hver gang jeg har denne lak på, kan jeg ikke lade være med at synes, at den ligner slim. :) Sådan noget klassisk grønt slim.
Den vækker i hvert fald opsigt, og jeg har fået flere komplimenter for mine grønne negle.
Lakken er fra Opi. For at den skal dække helt, og ligne farven i flasken måtte jeg lægge 3 lag på. Alt i alt er jeg meget tilfreds med lakken, og glæder mig til at bruge den her i julen, hvor den den bliver pyntet med sort-optegnede juletræer.

Når nu vi alle sammen er kommet godt ind i det nye år, synes Sussi og jeg at det kunne være hyggeligt at mødes med nogle af jer som læser med. Derfor vil vi holde en neglelak-dag hos mig den 9. Januar.
Vores forestilling er at man tager lakker med som man ikke bruger mere, og så kan vi bytte eller sælge.
Der vil være kage og te til dem som kunne tænke sig at være med.
Hvis I har lyst til at være med, så send en mail til kontakt@neglenymfer.dk.

-Maja

2 kommentarer:

Paige sagde ...

I have this color too and I love it! It looks great on you!

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

thanks. I love it to. :)
-Maja

Send en kommentar