søndag den 10. januar 2010

China Glaze - OMG!

Som tidligere nævnt er jeg helt vild med China Glaze OMG kollektion - og hvem kan bebrejde mig?
Lakken jeg har fået min lillesøster til at stå model med, er den sølvfarvede lak OMG, som hun var så vild med, at jeg endte med at måtte give hende den.
Den har en rigtig lækker konsistens og dækker helt efter blot to lak. Den er ikke særlig svær at arbejde med, og jeg er næsten ærgerlig over at have givet den væk.

Her er så billeder af de lakker jeg ejer fra kollektionen: GR8 (guld), TMI (rød), IDK (lys lilla), DV8 (blå), LOL (mørk lilla), FYI (sand), L8R G8R (grøn), OMG (sølv).
Alle sammen er med holografisk effekt, som kun gør dem ekstra fantastiske at have på. Især på en solskins dag er de vildt flotte, fordi lyset får lakken til at skinne om kap med solen.





-Maja

2 kommentarer:

Melinda sagde ...

OOh, I need them badly!!!

Anonym sagde ...

hej.

hvor kan man købe disse lakker? bare ebay eller hva

og ved du hvor mange forskellige der er

Send en kommentar