torsdag den 4. februar 2010

Chanel - Particulière


Mums mums mums. Se lige den lækre farve. Nej hvor er jeg bare IKKE fotryder at ha' brugt 165 (eller hvad den nu koster) på denne Chanel lak. Den er bare en drøm at påføre. Dette er kun 1 lag. Ja det er rigtigt! Kun ét lag. Farven kalder man en taupe. (eller brun). Wikipedia skriver dette: "Taupe (pronounced /ˈtoʊp/) refers to a dark grayish-brown color." Jeg havde den også på i flere dage. Normalt skifter jeg hver anden dag. Se venligst bort fra det papercut jeg har på lillefingeren. Jeg ville ha taget billedet af den anden hånd, men der havde jeg et papercut på pegefingeren.. hmm. Det er også meget besværligt at tage billeder med venstre hånd når man bruger et spejlrefleks kamera der vejer ualmindeligt meget. Og knappen sidder i højre side.


Nok plapren.

Idag blev jeg enormt glad for at åbne min postkasse. For deri lå en postseddel og besked om at hente mine bestilte Lippmann Collection lakker. De 3 fra vores top 10. Funky Chunky, Ruby Red Slippers og Superstar. Jeg glæder mig bare SÅ meget til at få prøvet dem. Desværre tog jeg den super fede nye China Glaze - Atlantis på igår, og den vil jeg gerne nyde et par dage inden jeg skifter. Men lover at der kommer billeder af dem snart.

Nåeja. Husk vpres Valentin Dags konkurrence. Send jeres romantiske negle til os og deltag om at vinde en neglepleje pakke.

- Sussi -


4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nøj, sikke en fin farve! Den ville passe fint ind i min neglelak samling, hvis blot jeg havde nok penge ;)

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Jeg køber sjældent de dyre lakker, men når så fin en neglelak som denne kommer, så må jeg bare eje den. :D

- Sussi -

Anonym sagde ...

Er blevet så forelsket i denne farve! Ved du om den er en del af Spring 2011 kollektionen? Altså, om det er en limited edition.

Kærligst

Rachel Andersen sagde ...

Jeg elsker simpelthen den lak! Jeg købte den selv sidste år i toldfri i Lufthansa i Tyskland og er blevet ualmindelig glad for den. :-) Den er så fin at se på!

Send en kommentar