søndag den 7. februar 2010

China Glaze - Atlantis


Dagens lak er lakken jeg snakkede om i mit sidste indlæg. China Glaze Atlantis, en af de nye lakker fra China Glaze's "50 specialt colors" kollektion. (alle kan købes i vores shop). Jeg så den på en anden neglelak blog og MÅTTE bare ha den selv og jeg fortryder absolut ikke at ha brugt penge på den.

Glitter lakken har en teal/grøn jelly base og er en anelse gennemsigtig, så det kræver et par lag for at opnå farvetæthed. Glitteren i sig selv er helt fænomenal. Jeg har taget et sløret billede for at man kan se farverne i glitteren, som den ser ud i lyset. Jeg blev totalt forelsket i denne lak. Og den ser endda godt ud med mat toplak. Billeder af den matte  udgave kommer snart.

Go' Søndag!

- Sussi -

2 kommentarer:

Coewless sagde ...

Den er så flot! Virkelig fantastisk farve :)

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Den er en af mine favoritter, helt klart. Der var også rigtig mange kunder på mit arbejde der kommenterede den. Selv en ældre dame. Den er bare ikke til at få øjnene fra.

- Sussi -

Send en kommentar