mandag den 15. februar 2010

H&M - Liberty Girl


Jeg synes liige jeg er ved at være lidt sløset med min neglepleje. Det er lidt pinligt med de tørre neglebånd. Altså nu når man viser dem frem. Også lidt pinligt at min neglelak er så slidt at man kan se spidserne på neglene. Altså.. Derfor er jeg begyndt at komme neglebåndsolie på hver gang jeg lægger ny neglelak på. Så forhåbentlig kommer I ikke til at se usle negle igen.. før næste gang.

På neglene har jeg en fin pastel lilla/lavendel lak fra H&M som jeg fandt i Malmø. Jeg synes tit at de har mere end vi har. Hvis man f.eks ikke fik fat i de lækre holo lakker fra i sommer, så har H&M dem stadig i Malmø i Hansa Galleriet (tror jeg det hedder) det er den første H&M man kommer til når man går på gågaden. Jeg kan rigtig godt lide denne lak, men jeg er også vild med pasteller og ikke mindst lilla farve på neglene.

- Sussi -

1 kommentarer:

Birgitte sagde ...

Har den også.. og elsker den :D

Send en kommentar