mandag den 22. marts 2010

OPI - Jade is the New Black

Jade is the New Black er en af forårets mest omtalte neglelakker. Siden promo billederne fra Hong Kong kollektionen blev offentliggjorte, har alle de amerikanske neglelak bloggere skrevet om den, som værende en af de lakker de glædede sig mest til. Og det gjorde jeg bestemt også. Jeg er en stor fan af blå og grønne lakker, og jeg har ikke nogen neglelak der minder om denne her.

Jeg fandt ud af, da jeg tog billeder af den, at den skifter farvenuance hele tiden. Jeg synes personligt at den lever op til alle mine forventninger. Utroligt nok.

Neglelakken i sig selv er også helt fejlfri. OPI kan bare det der med at lave neglelak der dur. Det er sjældent at jeg får fat i en flaske hvor konsistensen er tynd eller for tyk. Påførelsen kunne jeg heller ikke sætte en finger på. Det tog 1-2 lag for at dække helt. Og nu til de fine billeder.







Husk vores påske konkurrence, hvor I kan vinde en pakke med Essie lakker, se under "konkurrence" ude til højre under etiketter!


- Sussi -

0 kommentarer:

Send en kommentar