torsdag den 29. april 2010

Hårdt arbejde..

Puha.. over halvvejs færdige med Brugt neglelak salg siden. Vi mangler bare at skrive navne og beskrivelser til alle lakkerne... så den burde være færdig imorgen. *krydser fingre*

Vi har også fået bestilt neglelak fra USA, så nu venter vi bare.....*vente*

Models Own burde være her meget snart. Ifølge Models Own's shop har de sendt vores lakker *krydser fingre*

Vores leverandør af Essie og OPI har desværre hævet priserne øvøv så fremover bliver de en smule dyrere. Essie kommer til at koste 100,- og OPI 90. :( Desværre er dollaren også på vej op, men det skulle ikke gi nogen problemer.

Godnat.

Sussi

3 kommentarer:

Sanne sagde ...

I har bestilt neglelak - men jeg har ikke fået mail om indbetaling, opdager jeg nu. Har I glemt min bestilling?

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Sanne.. Var det ikke kun det vi skyldte dig som du skulle ha? Vi har bestilt dinne art penne, som du ikke skulle betale for. Jeg håber ikke der var andet, for så har jeg overset det.

Sussi

Skriv lige en mail til os, hvis det er, så jeg ikke overser dit svar.

Sanne sagde ...

Jeg har lige genudsendt min bestilling, som desværre er gået i vasken, æv.

Send en kommentar