torsdag den 6. maj 2010

Status og tidsløse negle..

Først og fremmest så lovede jeg at opdatere så snart jeg vidste mere om hvor vores pakke befinder sig. Den er simpelthen nået til europa siden middag og er ankommet til Køln i Tyskland. Så mon ikke det er gået hurtigt.. tju hej. Det kan ske at vi allerede har den i starten af næste uge. *kan ikke få armene ned*

Men men men. Nu når vi har haft fokus på alt andet end det vores blog rent faktisk handler om, så synes jeg at jeg lige ville opdatere med en neglelak. Dagens lak er fra OPI og er en lak som jeg købte fordi jeg ikke havde sådan en. Den hedder Time-less is more og er en fin gennemsigtig hvid lak, som med flere lag kan blive mere eller mindre dækkende. Jeg har valgt 2 lag og det giver et super dejligt blidt look og er godt til fx arbejde eller hvis man er til mindre farverige nuancer. Jeg er vild med look'et selvom jeg er mest til power farver, men denne og Tickle my france-y er mindst lige så lækre.

Hmmm mælkehvide negle..


Dette look kan jeg lige 1000 gange bedre end fx den franske manicure. Måske også fordi jeg forbinder de franske negle med lange lange lange negle og blondiner hehe. Undskyld til blondinerne..

0 kommentarer:

Send en kommentar