onsdag den 16. juni 2010

Ud i det blå



Jeg er ret vild med H&M's lakker, udover at de er billige, er de lavet i rigtig mange flotte farver. Det gælder også for denne neglelak, som vi har brugt tidligere på bloggen, det er den som hedder Denim Dreams.



For ikke så lang tid siden så jeg en som havde lavet noget neglepynt, hvor det nærmest så ud som om, at neglelakken var 'splattet'/'sprøjtet' på, altså det lignede tilfældige malerklatter.
I mit stille sind gik jeg og overvejede, hvordan jeg mon kunne gøre hende kunsten efter, for det så da smart ud.
Jeg prøvede med flere forskellige ting, først tog jeg et sugerør og dyppede i neglelak, og så blæste jeg kraftigt i det, men det fik jeg ikke noget ud af. Neglelakken var nærmest for tynd til at danne en hinde over sugerøret og kunne derfor ikke blæses ud. 
Mit næste forsøg blev det I ser billeder af her. Jeg trak det yderste af en vatpind og lod enden være flosset. Så dyppede jeg den den i lidt neglelak, og forsigtigt tappede jeg den mod neglen, det gav lidt det der tilfældige 'splattede' look.
De grønne splat er lavet med Four leaf clover fra China Glaze og de brune er lavet med Chanels nr. 469.






Det var faktisk rigtigt nemt at lave, og jeg regner bestemt med at bruge denne teknik senere i et andet indlæg.

-Maja

1 kommentarer:

Sanne sagde ...

Åhr, det er frækt, sådan lidt landkortsagtigt.
Og der er da basis for en video. :)

Send en kommentar