søndag den 25. juli 2010

Gradueret jelly-manicure


Dagens manicure er inspireret af All Lacquered Up. Hun har også lavet en gradueret manicure. Det er lavet med Nfu-Oh's lak nummer 570. Inderst har jeg lagt et enkelt lag, da jeg skulle lægge det næste lag, stoppede jeg et stykke fra den inderste kant. Sådan fortsatte jeg med de næste lag, sådan at der ude i spidsen af neglen, var 4 lag.
Det giver en rigtig fed effekt, og kan varmt anbefales at gå i krig med!

Og nu til en masse billeder:












Jeg har også købt en masse negleting med hjem fra Polen, dem vil jeg også rigtig gerne vise jer, blandt andet har jeg købt nogle negletuscher, som man kan bruge til at skrive med på neglen. Det er en af dem, jeg har brugt til at skrive Nfu-Oh med, på det andet sidste billede.

- Maja

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Bliver neglen tykkere i spidsen? Ja, okay, det gør det nok, men hvor meget????

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Ca 4 lag tykt ;P Det er ikke noget man lægger mærke til.

Sussi

Send en kommentar