onsdag den 28. juli 2010

Nfu-Oh 53



Endnu en anmeldelse af Nfu-Oh's flagelakker, denne gang er det nummer 53, som har en fantastisk blå farve. Udover at den er baseret på en blå-base, er flagerne i lakken grønlige og lilla.
Jeg kan godt lide som (flage)lakkerne fra Nfu-Oh ser ud uden noget under, men jeg er sikker på, at den også vil gøre sig meget godt over en helt sort eller mørk blå lak, det må prøves en anden gang.
Det eneste ærgerlige ved disse lakker er, at der skal ca 4 lag på før, de er nogenlunde dækkende. Men tager man sig tid til det, så får man en helt fantastisk lak, som vækker stor beundring (i hvert fald efter min erfaring).

I dag nåede jeg også at lave noget neglekunst, men inden jeg var færdig, var der ikke sol nok til at få taget billeder af det, så det må vente til en anden dag.

-Maja

0 kommentarer:

Send en kommentar