torsdag den 26. august 2010

Mosaik


Jeg kan vist godt lige nå en opdatering, inden vi skifter til imorgen. Jeg har i dag malet mosaik på mine negle, jeg er glad for mange og meget strålende farver. Denne manicure indeholder jo begge dele, så hvad er der ikke at elske?
Først har jeg tegnet felterne med min sorte nail-art-pen. Dernæst har jeg fyldt felterne ud med de forskellige farver. Så har jeg endnu engang taget min sorte, og malet stregerne op. De var nemlig blevet dækket lidt, af de farver jeg fyldte i felterne.
Hvad har jeg så brugt? Min pensel - selvfølgelig - den var nødvendig da jeg skulle farvelægge felterne. Derudover har jeg brugt rød (704), gul (943), hvid (38) og sort (36) Inglot. Jeg har også brugt H&M Blue My Mind og en lak fra Essie Pretty Edgy.
Det var ikke særlig svært at lave, og det tog heller ikke alverdens tid. Jeg nåede at tage et billede af mine sorte start-felter, så det får I også lige. Jeg fik helt lyst til at lave nogle Spiderman negle, da jeg sad og lavede felterne.


- Maja

9 kommentarer:

Michelle sagde ...

F*** det er flot lavet!!
Ser virkelig fedt ud :)

Michelle :)

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Tak, jeg endte også med at blive helt betaget af alle de farver på den måde.

Mvh Maja

Sanne sagde ...

Super flot :) Stemmer nu for, at du laver spiderman negle - det kunne være flot :)

Jette Fromm sagde ...

Dejlige primær farver, ligesom LEGO-neglene :) Igen rigtig flot med mange detaljer. Jeg stemmer også for edderkoppe-negle, især nu hvor Halloween kommer nærmere ;)

Sanne sagde ...

Wauw, wauw, wauw - det er vist næsten noget at det flotteste til dato. SUPERsejt. :)

Anonym sagde ...

Det er nogle rigtig flotte negle I laver for tiden, virkelig. Det er nogle gode idéer I får,og det ser så smukt ud.

Men det kunne være rart at I ind i mellem også laver nogle ting som man kan lave med almindelige neglelakker, da jeg f.eks. ikke har nogle nail-art-penne..

Kh.

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Sanne: Tak, jeg regner også med at forsøge mig med dem når jeg får tid :)

Jette: Tak. Nogle af farverne er vist også gengangere fra LEGO-indlægget :D

Sanne: Tak :)Hvis du gør dem efter vil vi meget gerne se billeder :)

Anonym: Tak skal du have. Faktisk bruger jeg for det meste ganske almindelige lakker. Jeg har bare anskaffet mig en meget lille pensel som jeg maler detaljerne i mine designs med. Det kan bestemt anbefales, de kan købes i warhammer-butikker, hvor man bare skal købe den mindste. :)

Mvh Maja

Anonym sagde ...

Skriv noget mere, det er så lang tid siden at i har lavet nogle indlæg:D

Sidsel og Ea sagde ...

De er super fede! og hvor er du god til det:-)
Sidsel.
http://weallmadeofstars.blogspot.com/

Send en kommentar