fredag den 3. september 2010

Gode og dårlige nyheder..

Hej Allesammen



Først de gode nyheder. Der var altså en en grund til at jeg har haft det skidt. Jeg er gravid. Og det er glædelige nyheder for kæresten og jeg.

Desværre betyder det, at jeg ikke har haft den store lyst til at teste neglelak mm. Jeg har dog aftalt med Maja at jeg vil stå for nogle alternative indlæg, så som hvilke neglelak der er gravid-venlige, neglelak nyheder, trends, og meget andet. I vil nok ikke se mig teste særlig mange neglelakker. Man kan vel ikke kalde det dårlige nyheder, men for mig betyder det, at jeg ikke kan bruge så meget neglelak som jeg gerne ville.

Jeg har jo købt en masse neglelak med hjem fra USA, som jeg så vil udlodde noget af i den kommende konkurrence. Meget mere om den i løbet af weekenden. Og mon ikke det bliver et baby tema :D

Jeg er i 12. uge og nu har I da fået en forklaring på hvorfor jeg ikke har været så meget på bloggen. Jeg har det heldigvis meget bedre nu, og jeg har virkelig savnet at skrive, så nu har I mig tilbage.

Sussi

15 kommentarer:

Michelle sagde ...

TILLYKKE!!!!!! :D

Anonym sagde ...

Tillykke!! Hvor er det dejligt for jer!

Katja fra Pudderdåserne sagde ...

Stort tillykke. Hvor dejligt.

Jeg vil sige, at der er aldrig fundet beviser for, at neglelak skulle være skadeligt for fostre, jeg har altid brugt neglelak under graviditeten. Der er aldrig fundet videnskabeligt belæg for at det skulle være farligt.

Kate sagde ...

Hjertelig tillykke - mon det bliver et lille valentinsbarn - medio februar 2011 - eller et lille forårsbarn - primo marts 2011. Det bliver i hvert fald kæmpe skønt for jer ☺

vansa sagde ...

Kæmpe TILLYKKE, bare så skønt for jer..
Ka nu godt forstå du vil holde igen med neglelak, selvom der ikke er bevis for at det er skadeligt, er der jo en masse ikke så heldige stoffer i aligevel..

Quyen sagde ...

Årh, tillykke! :)

Gunilla sagde ...

Guud, stort tillykke:) !!
Kan godt forstå du spare på lakken, det ville jeg også gøre, selvom det er kedeligt,- til gengæld er der jo en masse andet sjovt ved det;)
/Gunilla

Freudika sagde ...

Tilllykke :D

Anonym sagde ...

Tillykke<3
det var da bare super dejligt for jer, så kan det jo også være at du endelig kunne få lavet en "haul" af alle de negle ting du fik købt i NYC. Det er ikke for at presse på men glæder mig bare så meget til at se det:D

Anonym sagde ...

Kæmpe stort tillykke !!

Sanne sagde ...

Åhr, jamen STORT TILLYKKE! Håber du får det bedre. Jeg havde det hammerdårligt under min graviditet og det er ikke spor sjovt. Og slet ikke når ældre damer og (især) mænd, så begynder at påstå at graviditet ikke er en sygdom!

Coewless sagde ...

Ej, jeg har slet ikke haft tid til at skrive. Men du fortjener et stort tilykke fra mig også. Hvor er det bare herligt!
Det er selvfølgeligt lidt ærgeligt at vi ikke kommer til at se så mange test af neglelakker, men så længe at du stadig er lidt på bloggen ;D.
Og det lyder spændende med en konkurrence!

Endnu engang stort tillykke til dig og kæresten! :D

Iben sagde ...

Mange gange TILLYKKE! Min søster bliver glad for indlæggene om graviditetsvenlige lakker!:)
- Iben

Sanne sagde ...

Mange, mange gange tillykke :D

Negle-nu sagde ...

Tillykke med graviditeten.

Som en anden bruger nævner så er der ingen grund til ikke at bruge lak når du er gravid.

Jeg er professionel uddannet negletekniker samt kosmetolog og har været i branchen i over 10 år, jeg har kontakt med flere kemikere, både i ind og udland.

Dine negle består af flere lag døde keratinceller, lagene er så tykke at absolut intet der tørrer så hurtigt som lak, kan trænge gennem den og i dine blodbaner. Og kommer du lak på, kommer den slet ikke i nærheden af den eneste levende del af neglen, som befinder sig lige lidt under neglebåndet.

Så nyd at du kan pynte dig selv stadig, mens mavsen vokser.

Mvh
Karen indehaver af negle-nu.dk

Send en kommentar