søndag den 28. november 2010

Eyes Lips Face

Nogle af jer kan måske huske, da vi i starten købte neglelak hjem fra mærket ELF (Eyes Lips Face), som var super billige og i forhold til prisen også udemærket kvalitet. Det eneste man skal være opmærksom på, er at det er nødvendigt at bruge 1-2 lag underlak for at beskytte neglene mod misfarvning. Det kan selvfølgelig være at de ikke gør dette længere. Det er trods alt et stykke tid siden. Men jeg skriver om dette fordi de netop har fået udvidet deres kollektion med nogle toplækre farver. Det bedste ved disse lakker er, at de kun koster 12.68 pr stk. Ligesom alt deres andet makeup er det jo næsten gratis. For at lokke jer ind og kigge på deres hjemmeside www.eyeslipsface.dk kan jeg vise jer nogle billeder af de nye lakker.













Og som alle mærker med respekt for dem selv, så har de også fået sig en mat toplak, også til 12.68.

- Sussi

2 kommentarer:

Freudika sagde ...

Jeg synes at ELF's lakker er ok til prisen - de er i hvert fald gode, hvis man gerne vil prøve forskellige farver af til en billig penge ... desuden kan jeg anbefale deres make-up-pensler - selv de billige af dem er af ok kvalitet.

Jeg har netop selv bestilt deres matte top-lak hjem - den glæder jeg mig til at prøve :)

De har indtil klokken midnat i dag fri levering ved bestillinger på over 10£ + man får en gratis mini øjenskyggepalette med :)

Brug koden 3BIRTHEU

Anonym sagde ...

Ved i hvor lang tid fragten tager?

Send en kommentar