søndag den 14. november 2010

Julegodter..

Nu er der jo ikke så lang tid til jul som der har været. Jeg plejer at pynte mine negle, så de også kommer i julestemning. Eller, så jeg kommer i julestemning :D Jeg har efterhånden fået samlet en del lakker, f.eks China Glaze - Emerald Sparkle, China Glaze - Ruby Slippers og Nfu Oh i guld glimmer og sølv glimmer, som man kan bruge til juledesigns. Jeg har dog kigget lidt på nettet for at se hvilke lakker og andet godt man kan bruge til sine julenegle. Hvis man skal nå at have fat i disse ting og sager, så skal man jo starte allerede nu.

De forskellige neglelakmærker kommer med specielle julekollektioner hvert år. Nogle gange er der nogle gengangere, men mærker som f.eks China Glaze gør altid meget ud af de forskellige højtider.Igen i år har de lavet nogle helt fantastiske lakker.



I år har de lavet små pakker med lakker, men man kan også købe dem enkeltvis. Jeg kan især godt lide glitterlakken Party Hearty. Der er endnu flere pakker og flere farver en disse. Se og køb dem evt. på Head2ToeBeauty.

Noget som jeg ikke har gjort mig så meget i er klistermærker til neglene, men jeg fandt nogle absolut yndige af slagsen på Viva La Nails og Nailtopia (som begge er billige og engelske sider, hvor der ikke er told, men derimod bilig fragt).


(fra nailtopia)

(fra vivalanails)


Hvis man ikke er så god som Maja til at tegne, så kan man jo benytte sig af klistermærkerne, men det er nu meget sjovt at forsøge sig ad og der er masser af inspiration på nettet. Bare en søgning på google og der er utallige ideer til hvad man kan lave. Vi vil også lave nogle indlæg med julenegle for vi skal da i julestemning!

Har I tænkt over hvordan jeres negle skal pyntes til jul?

- Sussi -

3 kommentarer:

Irina sagde ...

what a lovely post!!! i just came across your blog and i have to say i loved it! i went back all your posts... it's amazing!!! your style is incredible!!! check out my blog too... if you like it follow me and i promise i'll do the same..;)))

www.fullclosetbutnothingtowear.blogspot.com
kisses

Sif Hagelskær Jensen sagde ...

Ej nogle lækre lakker. Må helt klart tjekkes ud!

Jeg har fornylig købt nogle artpenne i Frankrig i farverne rød, hvid og sort, så jeg tænker bare julemænd, nissehuer, juletræer og alle mulige juleting der kan laves ;)

Sanne sagde ...

Åhr, der var da lige inspiration til ønskelisten. :) Jeg havde tænkt mig at kaste mig ud i noget hjemmedesign med mine art-penne, men nu må vi se. Hvis jeg får lavet noget fint, vil jeg prøve at huske at tage billeder.

Send en kommentar