fredag den 17. december 2010

I en kælder sort som kul...


Så er jeg vendt hjem fra kursus, og er igen klar til at lave nogle designs til jer.
Dagens design er faktisk også det jeg havde på under kursus-dagene. Altså det er ikke helt det samme, for jeg måtte rense det af og begynde forfra, fordi det var blevet slidt i kanterne. Det var faktisk overhovedet ikke anvendeligt til at fotografere.
Mens jeg rensede neglelakken af, kom jeg til ved et uheld at slå min ene negl mod en hård kant, så den flækkede, derfor er den blevet så urimelig kort. Der var ikke noget at redde.
Først har jeg lagt to lag af min sorte lak fra Inglot, nummer 730. Lakken tilhører deres matte kollektion, men det er den bedste sorte lak jeg havde, så selvom den ikke skulle bruges mat, var det stadig den, som skulle være base. Fordi den har sådan en kul sort farve, og når der ikke er alm toplak på, så ligner det at man har lagt tavlelak på neglene pga den matte overflade.
Derefter lagde jeg et lag af min Deborah Lippmann Happy Birthday lak på, og afsluttede med et lag af Seche Vite toplak.

- Maja

0 kommentarer:

Send en kommentar