onsdag den 1. december 2010

Illamasqua - Muse

Et mærke som vi ikke har prøvet før, men hvis farver altid har været oppe øverst på min ønskeliste, er Illamasqua. Illamasqua er et engelsk mærke med mellemdyre priser. De har også make-up. Deres hjemmeside er www.illamasqua.com Jeg købte 2 med hjem fra New York i sommers, hvor jeg fandt dem i Sephora butikkerne. Maja fik den ene og jeg beholdte Muse. Jeg tror at den Maja fik hedder Milf, som man sjovt nok ikke må søge på uden at være 18+ haha. Tja American Pie filmene har gjort det svært for en neglelak fanatiker som mig.

Muse er en skøn blå lak og har en super dækningsevne. Kun 1 lag skulle der til for at opnå det du kan se på billedet herunder. Jeg ved ikke om det er gældende for alle deres lakker, men vi højre Maja om hendes også er så god.




- Sussi

2 kommentarer:

Guapizimo sagde ...

Flot farve og fedt den dækker så godt!

Jette Fromm sagde ...

Den kan også bruges til Konad stempler - er helt vild med farven :) Glæder mig til at se MILF!

Send en kommentar