fredag den 31. december 2010

Mine nytårsnegle

Her er så mine nytårsnegle. Jeg var helt på bar bund og havde ingen ideer, så jeg måtte kigge mine skuffer igennem for at blive inspireret. Jeg har et par skuffer med alt muligt tilbehør, stickers, glitter, tape, konad, osv, men faldt over denne her løse glitter som jeg fik af Maja for noget tid siden. Jeg synes dog at det var en smule kedeligt da jeg var færdig, så jeg peppede lige mine tommelfingernegle op med lidt ekstra tilbehør:
Jeg brugte noget neglelim og vupti, så havde mine tomler fået øjne. Lidt sjov skulle der til synes jeg. De sidder rigtig godt fast, men jeg tager lim og et par ekstra øjne med til festen, for en sikkerheds skyld. 
Det sjove ved glitteren er at den er rød, men på neglen ser den mere grøn ud. Jeg har brugt følgende til mine negle: Orly - Goth, den røde fairy dust og et par øjne fra søstrene grene.



Jeg dyppede bare neglene i den løse glitter mens neglelakken stadig var våd. Da det havde siddet lidt pustede jeg det overskydende af og lagde 2 lag seche vite top lak på.


Godt Nytår

Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar