onsdag den 15. december 2010

Orly - Precious kollektion

klik på billedet for at se det større..

Fra venstre:

Pure Porcelain (sart creme lak med hint af rosa)
Gilded Coral (koral shimmer lak måske endda duochrome/flerfarvet)
Ancient Jade (mint grøn creme lak)
Fancy Fuchsia (fuchsia lak måske en smule neon)
Sapphire Silk (teal blå creme lak)
Royal Velvet (mørk duochrom/flerfarvet shimmerlak)

Precious er Orly's forårs kollektion for 2011 og er en meget blandet en af slagsen. Creme, neon, duochrom. Som om de ikke rigtigt kunne finde ud af hvad de ville. Den mintgrønne og fuchsia farvede lak minder om noget vi har set i sommers og meget af. Den teal blå ligner meget Color Club's Gossip Colomn og den sidste Royal Velvet ligner en lak de ikke kunne få med i FX kollektionen. Meget blandet. Men nogle af dem virker interessante alligevel. Jeg kan nu godt tænke mig at se dem alle sammen på, det er nu svært at forestille sig dem i virkeligheden. Jeg håber i hvert fald at Royal Velvet og Gilded Coral lever op til mine forventninger.

Sussi

8 kommentarer:

Solensdanserinde sagde ...

først faldt jeg for Pure Porcelain og Royal Velvet, nu synes de alle sammen ser gode ud på nær Sapphire Silk som ligner en jeg har fra opi.. Glæder mig også til at se dem på, og om Ancient Jade er en dupe til chanel's jade..

Jette Fromm sagde ...

Jeg skal have Sapphire Silk og Ancient Jade - det er da helt sikkert, også selvom der er farver der ligner og det er lidt "last year" - det er mine yndlings nuancer :) Synes ikke Gilded Coral eller Royal Velvet passer ind med creme-lakkerne.

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Solensdanserinde-- OPI Suzi says feng sui? Var Chanel's Jade egentlig en creme lak eller var der lidt shimmer i den?

Jette-- :D

- SUssi

Solensdanserinde sagde ...

Ja præcis det var det den hed, kunne ikke lig huske det på stående fod :D tror faktisk ikke der er shimmer i chanel jade, men har desværre kun set den på billeder :(

Louise sagde ...

Der er shimmer i Jade fra Chanel, shimmeret er sådan blåligt.

Synes som Jette Fromm heller ikke at de to duochromes passer ind i kollektionen, men de ser fine ud.

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Nej det er som om de skulle have været med i cosmiv fx kollektionen :D

Sussi

Anonym sagde ...

Årh Orly dog, hvor jeg elsker dig. Orly må være en af mine nye yndlingsmærker, i hvert fald sådan kollektions-mæssigt. Jeg kunne godt lide deres Sweet kollektion med pastellerne, deres vinter kollektion, cosmic fx kollektionen, som er de eneste Orly lakker jeg har prøvet, men som jeg virkelig elsker! Og denne kollektion er også helt fantastisk.
Jeg kan godt lide, at der er forskellige typer, og at de alle ser så forskellige ud. Det ender nok med at jeg køber de fleste af dem, bortset fra Gilded Coral og Sapphire Silk som jeg ikke rigtig "behøver".
Jeg synes ikke at Royal Velvet ligner noget fra cosmic fx kollektionen, men det er også svært at se ud fra billedet. Men den ser virkelig flot ud!

Men det er en virkelig fed kollektion, med en masse forskellige lakker og fede farver! Thumbs up til Orly!

J'adore blog sagde ...

Er ret vild med Royal Velvet :-)

Send en kommentar