onsdag den 5. januar 2011

China Glaze - On the prowl


Denne lak har jeg haft i et stykke tid nu, uden at prøve den. Hvorfor ved jeg ikke for den er da ret fin når den kommer på. Måske kan det skyldes at jeg den dag købte 20 nye lakker.

Lakken er fra China Glaze's Patent Leather in the City kollektion og er udgået. Men man kan stadig købe den på f.eks. Transdesign.


Det er en shimmer lak og en af de bedre. Den kræver dog 3 lag for at dække helt. Efter 2 lag kan man stadig se neglelinjen. Desværre er det også en af dem som er svære at fotografere i kunstigt lys. Den er mere mørk i virkeligheden.

Scrangie har taget dette fantastiske billede af neglelakken. Jeg glæder mig til der kommer mere sol, så det bliver nemmere at tage billeder igen. (besøg Scrangie her - hun har idag opdateret med prøver af China Glaze's Anchors Away kollektion.)


På Scrangies billede kan man også se den fine shimmer meget mere. Hurra for solskin :D

Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar