fredag den 28. januar 2011

Depend nr. 227



Denne lak fra Depend er fra deres nyeste kollektion. Jeg synes, at Depend fornyer sig selv hele tiden, og nye uventede farver og kombinationer dukker på gang på gang. Denne grønne glitter lak er en af tre fra denne kollektion af samme slags. De har alle tre hvid glitter i, som nærmest ligner glas. Lakken er dog en smule tyk, men umiddelbart nem at arbejde med. Den dækker ved 1 lag, men jeg har altid minimum to lag på for at udglatte eventuelle ujævnheder.


 
Det eneste jeg synes man kunne gøre bedre ved Depend, er at skifte de kedelige numre ud med navne. Jeg kunne da godt sidde og finde på navne til neglelak og tjene penge på det.

Sussi

4 kommentarer:

Jette Fromm sagde ...

Wow, den må jeg ha' fat i når den lokale matas får den :) Har du købt andre fra den nyeste kollektion?

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Jette.. jo hele 9 stykker, de troede jeg hamstrede nede i matas :D Der kommer 2 indlæg mere med Depend i denne uge.

Sussi

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Ved nærmere eftersyns tror jeg faktisk at jeg er kommet til at købe nogle af dem fra den forrige kollektion også, hehe ups. Men har i hvert fald 5 af de nye :D

Sussi

Sara sagde ...

Aj.. Stod med den i hånden i dag, og lagde den fra mig.. Så må jeg jo afsted igen i morgen.. :-P

Send en kommentar