fredag den 28. januar 2011

Depend nr. 228


Den sidste af Depend lakkerne jeg har anmeldt i denne uge, som en del af de 3 glas glitter lakker. Denne er helt klart blå. Det er den jeg brugte som base til mit seneste vand marmorerings projekt. Mest fordi det var min 9. manicure den dag og jeg ikke kunne klare flere neglelakfjerner dampe, og så er den jo faktisk ret fed.

Nogen der har lagt mærke til at mine negle er korte for tiden? Der røg et par stykker sidste weekend, da jeg skulle skrælle kartofler til mos. Det så lidt fjollet ud med hver anden lang og kort, så jeg måtte i gang med filen.


Til sidst vil jeg vise jer billeder af alle 3 lakker, så man kan se forskellen på farverne.

227

221

228

Sussi

1 kommentarer:

Solensdanserinde sagde ...

synes de er fede, det hvide shimmer gør dem ret specielle :)

Send en kommentar