fredag den 21. januar 2011

Skal jeg købe min neglelak på Trendsales?


Vi ved, at mange af vores dejlige læsere bruger Trendsales til at købe og evt. sælge neglelak. Det er også en rigtig god idé. Der er god mulighed for at anskaffe sig nogle kendte mærker som fx OPI eller Essie til en rigtig god pris. Men, desværre kan Sussi og jeg se, at der er mange, som tager overpris for lakker. Det bliver blandt andet begrundet med, at de er udgåede, sjældne eller svære at få fat i. Det synes vi, er rigtig, rigtig ærgerligt.
Vi synes, at det ville være træls, hvis nogen får en dårlig oplevelse eller bliver snydt.
Derfor kunne vi godt tænke os at hjælpe jer. Hvis I falder over en lak, som bliver solgt til overpris, er udgået eller lignende, men som I bare MÅ eje så send os en mail. Så skal vi gøre vores bedste for at finde ud af, om den kan købes et andet sted.
I kan komme i kontakt med os på kontakt@neglenymfer.dk

Men her kommer lige et par gode råd, inden I køber.

1. Søg på google efter lak navnet og mærket - måske finder I et andet sted som har dem billigt fx Ebay.
2. Kig på producentens/mærkets hjemmeside - mange har nemlig online salg af deres neglelakker.
3. Skriv en mail til Sussi og Maja - vi hjælper altid gerne hvis du er i tvivl.

- Sussi & Maja

12 kommentarer:

Søs sagde ...

Det er altså god stil piger - YAH for jer! Hvor er det skønt når folk hjælper hinanden.

God weekend :)

Jette Fromm sagde ...

Rigtig godt initiativ :) Jeg har engang imellem været tæt på at købe til overpris... Det gælder især 3 lakker fra H&M, pasteller med prikkede låg jeg er totalt forelskede i. Før eller siden håber jeg at finde dem til en god pris :)

Irene E. Jensen sagde ...

Fedt indlæg! Jeg falder også tit over billige lakker derinde, men så er der en kæmpe porto på. Det er snyderi synes jeg.
Credits for godt indlæg!

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Dejligt at I er enige. Vi synes nemlig, at det er SÅ ærgerligt, når man kommer til at betale overpris.

Jette: Sussi har den blå, hvis du er interesseret kan du få den for ca 25 plus porto. Eller deromkring. Du kan lige sende os en mail hvis det har interesse.

Mvh Sussi og Maja

mette sagde ...

Godt initiativ. Har ellers gjort en masse gode handler derinde, og har været godt tilfreds.

Anonym sagde ...

Hvor er I søde og hjælpsomme - tusind tak for det!
VH Louise

MichellesModeslam sagde ...

Hej Sussi og Maja :-)
Jeg er ret ny læser hos jer men er VILD med jeres blog - jeg vil bare lige sige at jeg har linket til jer i et indlæg på min blog i forbindelse med misfarvede negle for jeg brugte nemlig jeres test idag så sendte lige tippet videre. I kan jo kigge hvis I får lyst.

//MichellesModeslam.blogspot.com

MichellesModeslam sagde ...

Ved I, om Gosh Holographic er udgået af produktion? ville så gerne have fat i den, men har kun fundet én annonce på ts, og hun tager overpris :-(

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Michelle: Jeg har købt mine holographic i sidste uge i matas ved Nye Torv og Gamle Torv (i Kbh).
Har du været i din(e) lokale matas? Måske du er heldig at de har flere :)

Mvh Maja

lauriestrode sagde ...

Jeg har købt min i Matas på Borups Alle i sidste uge og der havde de 6 eller 7 stående! Så lad være med at betale overpris hos hende, for den er ikke svær at finde, da den stadig produceres.

lauriestrode sagde ...

Og Borups Alle er forresten også i Kbh.
Michelle, hvis du er interesseret og du ikke kan finde den, vil jeg gerne købe den for dig og sende den til dig, hvis du ikke bor i København.

MichellesModeslam sagde ...

Jeg har kigget i 2 af de matas butikker der er i nærheden af mig - men der er dog en mulighed mere jeg kan tjekke ud.

Tak Maja - og Marie-luise, jeg har skrevet til dig på min blog! :) For jeg er desværre ikke fra Københavns området..

Send en kommentar