søndag den 6. februar 2011

China Glaze OMG eller GOSH Holographic

Jeg har knækket alle mine negle, så nu har jeg filet dem ned og begynder igen at bruge Sally Hansens Diamond Strength, så kan det være, at de kan blive lange igenSå jeg har lokket min lillesøster til at være model for en lille test/sammenligning mellem China Glaze OMG og GOSH Holographic.
Ved første øjekast ser det ud som om der er lidt grovere 'shimmer' i den fra GOSH, der er også lidt mere knald på den holografiske effekt. Ved siden af ser China Glaze faktisk lidt mat ud. Desværre har der ikke været rigtigt solskin, så jeg kunne komme ud og fotografere lakkerne og måske se hvordan, de så ud med rigtigt sollys på sig.





China Glaze - OMG!





GOSH - Holographic

De ligner hinanden rigtig meget, og de er begge super flotte, men jeg er nok mest til den fra GOSH, den er bare lidt mere skinnende. Herhjemme bliver den kaldt opal-lakken, fordi den changerer i samme stil som opalen gør, hvilket vi alle synes er ret cool. Jeg indsætter lige et billede af en opal så vi forhåbentlig allesammen kan blive enige om at den burde i generel tale blive omdøbt til Opal-Lakken.








China Glaze lakken er desværre meget svær at få fat i, og så er den fra GOSH jo et fint alternativ, endda kun til 60 kroner, er det jo til at overkomme. :) Den er stadig til at få i et par af MATAS' butikker, hvis den har interesse.

- Maja

7 kommentarer:

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Super sød søster du har :D Jeg så at de havde Holographic i Sillebroen i Frederikssund og i Nørrebros bycenter.

Sussi

Sartre sagde ...

hvilket nummer har lakken fra GOSH? (:
hvis ellers GOSH bruger sådan noget (:

Anonym sagde ...

Lakken fra GOSH har nr. 549. De har den også i Matas på Hovedbanegården i KBH. Synes også lige det skal nævnes, at den tørrer vildt hurtigt, hvilket er et stort plus i min bog! :)

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Anonym.. tak :D

Sussi

Sanne sagde ...

Jeg er smuttet ... skal ned og købe mig en Gosh lak, den er da for fed! :)

Eva sagde ...

Jeg har lige været et smut forbi Tyskland. Jeg var med Rødby-Putgarden. I boardershoppen i Putgarden havde de i hvert fald 14 GOSH Holographic tilbage, til bare sølle 45 DKK pr stk. :D
Det var hele turen værd :D

Anonym sagde ...

den er mega fed!!!

Send en kommentar