søndag den 8. maj 2011

Deborah Lippmann - Naked






Endnu en skøn lak fra Deborah Lippmann.
Jeg synes altid, at man får lidt mannequin-hænder, når man tager en helt hudfarvet lak på. Dette er ingen undtagelse :) På den ene side kan jeg godt lide, at mine negle er så neutrale og egentlig mest af alt bare ser rene ud, men på den anden side, er jeg nok mest til, at der sker lidt mere med farver og sådan, når jeg skal dekorere mine negle.
Jeg har på billederne lagt 3 lag for, at lakken var helt dækkende, hvilket, jeg synes, er meget fair for en nude-lak.



Som Sussi har skrevet, vil vi jo gerne foreslå jer lidt konfirmations negle, og dagens forslag er denne lak med lidt glitter på neglespidserne. Jeg har valgt sølv glitter men alt afhængigt af temperament og kjole, ville en anden farve sikkert også gøre sig rigtig godt.
Neglene er ikke særligt svære at lave. Man tapper bare forsigtigt lidt glitter på spidsen af den lakerede negl og med en lidt tyndere pensel (som den jeg bruger til nail art), flytter man lidt glimmer længere ind på neglen, så det får et lidt gradueret udseende.

- Maja

Den testede lak fra Deborah Lippmann er en gave fra et PR-firma.

7 kommentarer:

Mette sagde ...

Er vild med designet!! Måske jeg skulle prøve det en gang. (-:

Modedullen sagde ...

Ih, hvor ser det pænt ud. Hvad er det for en pensel til nail-art, du har brugt?

Mvh
Mette

Anonym sagde ...

Næææh det ser fint ud!

Sanne sagde ...

Rigtig go' idé med glitter kun på spidsen, det skal jeg huske, jeg kommer det altid på hele neglefladen.

Jeg er absolut heller ikke nude-lakker, synes jeg ligner en strandvasker. Hvis jeg skal være neutral, bli'r det med en lys lyserød.

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Modedullen: Jeg linker lige til den :) Det er en lille pensel til at male på warhammer figurer.

http://neglenymfer.blogspot.com/2010_07_01_archive.html

Sanne: Det kender jeg godt. Det kan også godt blive for neutralt :)

Mvh Maja

Ane sagde ...

Hvor kan man købe neglen lakken henne? (-:

Sanne sagde ...

Vil bare lige sige at det her look har jeg lige efterlignet med den Essie Pop Art Pink jeg købte af Sussis brugte lakker. Det ser bare supersødt ud til hverdagsbrug, og selvom det er så diskret er der flere der har bemærket det.

Send en kommentar