søndag den 29. maj 2011

Nilens Jord - 666


Da Matas havde 20% på ALLE deres neglelakker købte jeg et par stykker. Bl.a denne neglelak fra Nilens Jord. Det er min anden neglelak fra Nilens Jord og jeg synes de er udemærket kvalitet. De koster vist normalt 99 kroner stk. Jeg har aldrig synes at deres udvalg var noget særligt, men denne og en anden lak så fine ud, men jeg måtte begrænse mig og valgte denne.


Lakken er en mellem tone grå shimmer lak. Den påføres upåklageligt og dækker ved 2 lag. På billederne har jeg desuden CND Stickey Base og Seche Vite toplak på.


Sussi

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg ved ikke om du går så meget op i det, men fortæller dig det alligevel; der er en fra Trendsales der bruger dit billede.

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Jeg søgte lige på trendsales efter et par mærker og fandt flere af vores billeder derinde. Det er nok når folk søger på google, så tænker de ikke, at der er nogen som har brugt tid på at tage billederne, redigere dem og brugt dem på noget (evt en blog). Lidt irriterende. Så også at der var billeder fra AllLacqueredUp, scrangie osv. Det vil tage al for lang tid at skulle skrive til trendsales hver gang. Kunne være rart hvis folk bare skrev til en om lov til brug af billedet.

Hmm

Tak for tippet :D

Sussi

Anonym sagde ...

Ja, det er træls når folk bruger andre folks billeder uden credit :(

Send en kommentar