tirsdag den 7. juni 2011

Hello! "Hello Kitty"

Dagens neglelak består af disse 2 fra H&M. Jeg faldt pladask for den mintgrønne neglelak i butikken, men det endte med at være den anden som jeg nu er helt vild med.

Selvom den grønne nu er meget fin, så er det bare endnu en creme neglelak i mintgrøn farve. Derimod er den anden en super unik farve med det sarte pastel look og den smukke perlemor effekt. Jeg tror den kommer på min top 20 over yndlings neglelak. På billederne har jeg 2 lag på af hver, uden toplak. Den grønne kunne måske godt have brugt et lag mere.

Den grønne hedder Turqouise og den anden hedder Darling Pink, selvom jeg ikke synes den er vildt pink :D

Sussi

6 kommentarer:

Mette sagde ...

Hej.. Hvad koster lakkene?? :)

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Mette.. Jeg kan ikke huske det, men mener det er 25,-. De har nemlig ikke flere på deres online shop.

Sussi

Jette Fromm sagde ...

25 kr. ja, det gav jeg i hvert fald :) De er bare rigtig søde, den lyserøde overraskede mig også (da jeg så den på solensdanserindes blog måtte jeg bare have den også!). Fed idé at kombinere dem :)

Sara sagde ...

Synes virkelig at den lyserøde er flot, købte den selv i dag på tilbud i H&M til kun 10 kr! :-)

Unknown sagde ...

Åh, jag gillar verkligen det turkosa! De var väldigt fina tillsammans också...

Anonym sagde ...

Uuuuh hvor ville jeg gerne have fingrene i den rosa lak ! Den er bare ikke til at støve frem nogen steder :(

Simone (Kan ikke finde ud af at vælge andet end anonym :/ )

Send en kommentar