onsdag den 1. juni 2011

Sidste dag i konkurrencen!

I dag, onsdag, er sidste dag hvis man vil være med i vores konfirmand konkurrence. Som nævnt før behøver man ikke være konfirmand for at deltage, men det er temaet, som er konfirmation. Den eneste regel er, at man kun kan deltage med 1 design.

Imorgen, torsdag, vil jeg lave et link til alle bidragene og sætte en afstemning igang. Den vil så køre i 5 dage hvorefter vinderen vil blive annonceret.

Så hvis du gerne vil deltage, så kan det altså stadig nås.

Sussi

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Vil lige sikre mig at I har fået min mail. Jeg lavede de sølv negle med glimmer i spidsen og lyserødt hjerte på. Min blog er mette-mypolishworld.blogspot.com tror jeg skrev den i mailen.

P.S. Grunden til at jeg er anonym er fordi jeg sidder med min ipod og ikke orker at fumle mere rundt med den end nødvendigt ;-)

Håber I har mailen

Sanne sagde ...

Jeg er blevet fuldstændig Konad bims! Og mangler følgende motiver: et kranie (ikke sådan et sørøver et med krydsede knogler), et fiskeskelet (mener at ha' set det hos jer) og et kys.

Ved I hvilke Konad/fauxnad plader disse tre motiver findes på? For jeg har ledt og ledt. :)

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Vi har modtaget din mail :D

Sanne.. Jeg kigger lige efter den plade med fisken på. :D Mener også jeg har en plade med et kys på. Kigger lige efter et kranie nu når jeg er igang..

Sussi

Send en kommentar