torsdag den 14. juli 2011

Fnug

Dagens neglelak er disse 3 fra Fnug. Den første er en army grøn creme lak og hedder passende Army Style. Den dækkede næsten ved 1 lag, men brugte 2 lag for optimal farvemæthed.


Er vist kommet til at male udenfor på lillefinger neglen. Og lidt øv at min negl også har fået en knop :D

Den næste er klart min favorit af de 3. Den hedder Cult Look og er em mørk creme blå, som dækkede 100% ved 1 lag. Jeg er måske bare vant til at bruge to lag altid, så den fik lige et ekstra lag for god ordens skyld.


Den sidste neglelak var den eneste der voldte en smule problemer mht påførelsen, men det synes jeg er normalt med lyse lakker. Man skal som regel bruge mindst 2 lag for at de dækker. Jeg brugte 2 lag på billederne. Den hedder It Bag og er også en creme lak. Man kan betegne den som en nude/hudfarvet neglelak.



På alle billederne har jeg et lag Fnug Top Model på. Det er mærkets egen toplak og den var jeg faktisk ret tilfreds med. Den er ligeså hurtigtørrende som Seche Vite, jeg kunne endda vaske hænder under 5 minutter efter uden at der skete noget ved det. Penslen i både lakkerne og toplakken var rigtig gode og neglelakken blev fordelt godt uden at løbe. Selve konsistensen i neglelakken var også tilpas.

Sussi

(Fnug produkterne i indlægget er en gave)

Fnug kan bl.a købes hos hotbeautystuff.

1 kommentarer:

Mette sagde ...

Hvor er den blå fin! Elsker blå lakker!
Jeg så også lige at min lokale Quintess har Fnug lakkene. Bare en lille forbrugeroplysning ;-) Men det er ikke sikkert de har i alle..

Send en kommentar