torsdag den 28. juli 2011

OPI - Russian Navy



Min lillesøster har været ude at rejse, og med sig hjem (til mig) havde hun taget denne skønne lak. Når man kigger på den i flasken, ser den virkelig flot skinnende lilla ud. Men når den kommer på, synes jeg, at den er mere blå, og for at det ikke skal være løgn, ser den næsten sort ud, når der ikke er lys på.
Som mange af jer ved, er jeg normalt ikke særlig meget til shimmer lakker. Denne gang er jeg blevet positivt overrasket, måske fordi den ser så forskellig ud, alt efter hvordan man vender og drejer hånden?
Jeg har lagt 3 tynde lag på billedet. Hvis man lægger lidt tykkere lag, kan man sagtens nøjes med to.

- Maja

1 kommentarer:

Frk. Fine sagde ...

Hej Neglenymfer.
Jeg har nomineret jer til en Sunshine Award. Tjek min blog i løbet af i morgen for at se det :)

Send en kommentar