tirsdag den 2. august 2011

Manicure klistermærker/guides + Essie

Dagens manicure, er lavet med disse 2 Essie neglelakker. Den til venstre hedder Da Bush og den anden er en af min allerførste Essie'er, nemlig Soiree Mauvee.

Først er der underlak, naturligvis, dernæst 2 lag Da Bush. Så lod jeg det tørre i et par timer, mest fordi jeg skulle noget i mellemtiden. Ellers ville et kvarters tid nok have været nok. Grunden til at det skulle være helt tørt, er fordi ellers sidder klisteren fra manicure guiderne fast i neglelakken. Har man ikke så lang tid at vente i, kan man komme hurtigtørrende toplak på, det får lakken til at tørre hurtigere.

Når man så er 100% sikker på, at lakken er tør, sætter man så disse manicure guider på neglene. Lige så snart man har påført den anden neglelak skal man tage dem af, ellers sidder de fast i den tørrende neglelak. Afslutningsvist kommer man naturligvis også toplak på.

Her er resultatet:


Jeg lavede også nogle på min svigerinde, Marianne. Det var faktisk hende der valgte farverne. Hun ville dog have nogle andre former på sine negle og til sidst tilføjede jeg en tynd hvid streg med min Inglot negleart pen.


Klistermærkerne kønte jeg på Ebay.com til næsten ingen penge. Man kan få disse manicure guides i forskellige former. Jeg købte en pakke med 10 forskellige former. De kan købes her. Eller søg på "manicure guides".

Sussi

1 kommentarer:

Unknown sagde ...

Wow, er helt vild med den første manicure :D
Tror da vist lige at jeg skal have fat i nogle klistermærker ;)
Forresten fandt jeg lige ud af i weekenden, at Esthetique i Bruuns Galleri har OPI lakker til 125 kr - faktisk et ganske stort udvalg.
Bare hvis I vil have det med i jeres forhandlerliste :)

Send en kommentar