onsdag den 14. september 2011

Color Club - Uptown Girl




Uptown Girl er en rigtig efterårs lilla. Den er lidt støvet i det, og passer rigtig godt, til det meget grå vejr vi har lige for tiden. Jeg forudser, at jeg kommer til at bruge den en hel del her i efteråret - af flere grunde. Først og fremmest er farven rigtig cremet og lækker, den er ikke fyldt med unødvendigt shimmer eller andet, så den passer til det meste. Men den vigtigste grund for mig er, at den er 100% dækkende efter 2 almindelige lag, hvilket gør, at en manicure ikke tager særlig lang tid. :) Det kan jeg godt lide :)
På billederne har jeg lagt 2 lag, fordi den som nævnt tidligere er helt dækkende derefter. Man kan nok godt få den til at dække med bare et enkelt lag hvis man bare laver det lidt tykkere end normalt.

- Maja

3 kommentarer:

Denise sagde ...

Super fin farve :)

- Denise :D

www.passionsforpolish.blogspot.com

Rainbowify Me sagde ...

Jeg har først opdaget Color Club for nyligt - men jeg er allerede en stor fan.
Flot neglelak! :)

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Denise: ja, den er SÅ skøn :)

Rainbowify me: Det er også et godt mærke, der er så mange flotte farver, plus at det er et forholdsvis billigt mærke :)

Mvh Maja

Send en kommentar