fredag den 30. september 2011

Den omvendte franske..


Dagens negle er lavet med OPI's London bridge is falling down. En lidt ældre af deres lakker fra British Collection efterår 2003. Selvom farven er en ældre sag, så passer den til efteråret 2011's farve palette. Jeg elsker denne brændte rustagtige røde farve. Jeg har også Essie's Alligator Purse, som minder en smule om denne.

Neglene er lavet i fri hånd, så de er ikke helt perfekte afrundede. Jeg har først ordnet mine negle. rengjort dem, filet og skubbet neglebåndene tilbage. Så har jeg kommet et lag CND stickey basecoat på, derefter 2 lag OPI og til sidst et lag Seche Vite topcoat. Jeg påfører neglelakken, som jeg ville have gjort normalt. Starter i midten af neglen og derefter arbejder derfra og ud til siderne i en glidene bevægelse, så man får den afrundede form.




Sussi

1 kommentarer:

Sanne sagde ...

Det ser altså mærkeligt ud.

Send en kommentar