tirsdag den 27. september 2011

Efterårsnyheder fra Depend

Her den anden dag modtog jeg fra Depend en pakke med nyhederne fra dette efterår. Hold da op hvor er der nogle skønne farver iblandt. Det er en god blanding af creme- og shimmerlakker. Jeg har lavet swatches på alle 12 lakker, og I får selvfølgelig fornøjelsen af dem her.
Jeg har skrevet lidt om hvad jeg synes om de enkelte lakker under billederne, og hvor mange lag jeg skulle bruge for at den var helt dækkende. I må endelig skrive hvis der er noget information I mangler.



253
En sandfarvet lak med shimmer. På billederne har jeg lagt 1 tykkere lag, det synes jeg, var fint dækkende. Lakken er meget neutral, og ville sagtens kunne bruges på arbejdet eller hvis man ikke vil have iøjnefaldende negle.



254
En blå lak, som er creme i basen. Jeg har lagt to lag for at få den helt dækkende. Lakken minder rigtig meget om OPI's Suzi Says Feng Shui, hvilket for mig kun er en god ting, eftersom jeg er helt vild med den lak. Så her er der en oplagt mulighed for at få en billig lak som minder meget om en fra de populære (men noget dyrere) mærker.




255
En turkis lak med shimmer. På billederne har jeg lagt to lag for at få den til at dække helt. Det er en rigtig flot turkis farve, og selvom det er en shimmerlak kan jeg alligevel godt lide den. Den minder mig en smule om China Glaze's Custom Kicks, som faktisk også har lidt shimmer i sig.



256
En mørk grå lak på crem base. Jeg har lagt to lag for at få den til at dække helt. Jeg blev overrasket over hvor mørk den egentlig er, for i flasken ser den slet ikke så mørk ud. Jeg kunne godt forestille mig at den ville være super flot med noget vinrød konad stempel oven på. Det er i hvert fald en rigtig efterårsfarve.



257
En nude lak på creme base. Jeg har lagt et enkelt lag for at den var dækkende. Den dækker faktisk rigtig godt, jeg var noget overrasket fordi hudfarvede lakker for det meste kræver en del tålmodighed.



258
En støvet lilla med shimmer. Jeg har lagt to lag for at få den til at dække helt. Den lilla farve er rigtig fin, der er lidt pastel over farven, uden at det bliver for meget. Det støvede i lakken gør at den passer rigtig godt til årstiden.


259
En grøn shimmerlak. Jeg har på billederne lagt to lag for at få den til at dække. Jeg blev faktisk helt i julestemning da jeg prøvede denne lak, den er i mit hoved gran-farvet :) Den er rigtig nem at lægge på, og den har et lidt metallisk look, som gør den lidt sej.



260
En støvet grøn lak på creme base. Jeg har lagt to lag før den var helt dækkende. Endnu en rigtig flot grøn lak, denne er (heldigvis) uden shimmer, så jeg tror jeg vil bruge den her mere end den anden. Jeg er helt vild med at så mange af lakkerne fra denne kollektion er lidt støvede. Det passer nemlig rigtig godt til min efterårsgarderobe.



261
En lys lilla/støvet pink lak på creme base. Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal karakterisere lakkens farve, men jeg vil nok kalde den barbie-lilla. Den er rigtig fint dækkende efter et enkelt lidt tykkere lag.



262
En mørk grå lak med shimmer. På billederne har jeg lagt to lag. Denne grå er som den anden i kollektionen ret mørk. Hvis jeg skulle bruge den, ville jeg helt sikkert forsøge at give den lidt liv ved at stemple eller tegne lidt mønster på med en mere livlig farve.



263
En støvet rosa lak på creme base. Jeg har på billederne lagt to lag før den var helt dækkende. Endnu en pastel lak som er gjort mere støvet. Jeg kunne sagtens forestille mig at denne lak kunne bruges på arbejde og studie fordi den er så neutral. For mig har den også en farve som gør den god til fx konfirmations-/firmelses- og bryllups-negle.



264
En mørkere støvet lilla på creme base. Dette er en noget mørkere lilla end nummer 261, og den passer i mit hoved bedre som efterårslak. Jeg har på billederne lagt to lag før den var helt dækkende. Jeg synes, at det er en rigtig flot lilla farve, og jeg regner bestemt ikke med at det er sidste gang at jeg vil bruge den.

- Maja

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej piger
Det ser super flot ud! Dejlig overskueligt og indbydende. Jeg har delt linket på vores facebookside: https://www.facebook.com/pages/Star-PR-Group-Danmark/139799099423389#!/pages/Star-PR-Group-Danmark/139799099423389
VH. Helle, Star PR Group

Anonym sagde ...

Super blog, og flotte neglelakker!
Kig forbi (-:
http://agoodiebag.blogspot.com/

Send en kommentar