fredag den 9. september 2011

Sorte negle med et twist.

Jeg har klippet mine negle meget korte og har aldrig haft sorte korte negle, selvom de ofte har været trendy. Så da jeg skulle med manden ud og spise i går, fik jeg lyst til at prøve. Dog synes min mand, at de så lidt kedelige ud og spurgte om ikke der skulle noget "ovenpå". Så jeg hev min OPI mad as a hatter frem og kom lidt på begge langefingre negle.

Jeg har 3 lag sort neglelak på billederne. Først startede jeg med min sorte Inglot neglelak, som er mat, og gav dem 2 lag. Men da det ikke dækkede helt fandt jeg min sorte H&M neglelak Manhunter frem. Den er super god og har et flot skinnende finish. Til sidst kom jeg et lag Seche Vite på. Desværre havde jeg ikke ordnet hår og lagt makeup inden, så jeg kom til at ødelægge manicuren hist og pist. Typisk når man ikke er i god tid.





Sussi

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Åååh, jeg ELSKER bare sort, synes simpelthen det en af de flotteste farver man få på sine negle, og så synes jeg os det super cool, det med kun at putte glitter på ringefingeren, synes godt det kan blive lidt for meget til hverdag, hvis det kommer på alle fingrene :)

- Nicoline

Swååfie sagde ...

Fedt at han mente der skulle noget oven på! Du har oplært ham godt! Haha

En god one-coater sort er den fra Wet'n'Wild ;) Og så er den jo billig!

Cecilie sagde ...

Så fint et look! Sorte negle (på den gode måde altså!) er så fint og det er en super idé med lidt glimmer for at live det lidt op ;-)
Det ser i øvrigt rigtig godt ud med de korte negle :o)

Kh Cecilie // beautyblock.dk

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Tusind tak for de søde ord om mine nye korte negle.. :D

Swååfie.. tak :D

Sussi

Send en kommentar