tirsdag den 18. oktober 2011

Barry M - Dusky Mauve & 20% udsalg!

Dagens neglelak er fra Barry M. Den er ofte blevet sammenlignet med Chanel's Paradoxal.. og det kan jeg godt forstå, for hold nu op hvor de ligner hinanden. De er begge disse brune lakker med lilla shimmer. Jeg er SÅ glad for at solen var fremme den da jeg tog billederne, så den kom til sin ret.

Det gode ved denne neglelak er, at den koster en brøkdel af hvad Chanels' koster og så synes jeg, at den er pænere. Den har mere shimmer end Chanel lakken. På billederne er er der 2 lag, men ingen toplak.





Til slut vil jeg lige viderebringe en nyhed om lidt rabat hos BarryM.com . Hvis du bruger koden "scary" får du 20% rabat på al kosmetik i deres webshop. Tilbudet slutter den 23. oktober midnat.

Hvis du vil kigge lidt på andre Barry M lakker, så vælg "Barry M" etiketten ude til højre. Der kan du se alle de Barry M lakker vi har testet.



Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar