mandag den 3. oktober 2011

Gensyn med: OPI Parlez-vous OPI?


Denne neglelak var på min top 10 over mine favoritter i 2009. Den 30. august viste jeg den på bloggen, dog med min svigerinde Marianne's negle som mannequin. Jeg har savnet denne neglelak, så da jeg så den i skuffen den anden dag, tænkte jeg, at jeg ville have den på igen. Jeg synes, at det er sådan en fin efterårs farve. En lidt røget lilla, som også næsten kan gå for en nude neglelak. Jeg synes i hvert fald, at den er super flot. Derfor får i et lille gensyn med neglelak, som jeg ikke synes er gået af mode igen. På billederne har jeg 2 lag, men ingen toplak.





Sussi

3 kommentarer:

Ulla sagde ...

Skøn farve.
Ved I om det er muligt at købe den nogen steder mere?
Jeg har prøvet at søge på Internettet, men finder den ikke.
Vh Ulla

Lise sagde ...

Super fede farver. Jeg har dem i Chanel, og de er bare klassikere :-)

Dorte Klerke sagde ...

Er også blevet vild med den farve, men synes heller ikke, jeg kan finde den til salg. Har du nogle forslag?

Dorte

Send en kommentar