tirsdag den 17. januar 2012

Sussi's Favoritter: Maja's Design. (del 1)

Lige som Jer læsere, så er jeg også stor fan af Maja's neglekunst. Vi kan vist godt blive enige om, at hun er helt fantastisk med en pensel. Jeg forstår ikke hvordan hun kan kreere det ene mesterværk efter det andet.. Så jeg har gennemgået bloggen fra ende til anden og samlet mine favoritter af de designs som Maja har lavet. Jeg håber det bliver en hyldest til en skøn makker. Jeg laver links til de enkelte indlæg, så I kan se hvad hun har brugt osv.

Forårsblomster. Se indlægget her.
Kirsebær. Se indlægget her.
Jul i Tivoli. Se indlægget her.
Katvig. Se indlægget her.
Toy Story. Se indlægget her.
Ugler. Se indlægget her.
Jul i Magasin. Se indlægget her.
Mario. Se indlægget her.
Mosaik. Se indlægget her.
Cupcakes. Se indlægget her.
Se med igen imorgen hvor del 2 kommer :D

Sussi

2 kommentarer:

Sanne sagde ...

Enig, det er bare helt fantastisk. Jeg er især vild med jul i Tivoli og ToyStory. :)

Anonym sagde ...

Jeg synes simpelthen de kirsebær er for kære, måske skulle man prøve om man kan lave nogen der bare ligner lidt

Send en kommentar