torsdag den 16. februar 2012

Kommende OPI kollektion.


Til sommer kommer denne Spiderman inspirerede OPI kollektion. 6 nye farver består den af. Det lader til at de vil fortsætte med at lave kollektioner i forbindelse med en større film præmiere. Før har det været; Muppets, Pirates of the Caribbean, Burlesque, Alice in Wonderland, Legally Blonde 2, 90210 (serie) og Shrek. Sig lige til hvis jeg glemte nogle.

På billederne ser de ikke ud til at være noget særligt, men man ved jo aldrig. Det snyder jo en del. Det er sket før, at man er blevet positivt overrasket. Hvad synes I? Hvilken af OPI's film kollektioner kan i bedst lide?

Sussi

4 kommentarer:

Frederikke sagde ...

Jeg er helt vildt med the muppets kollektionen! :)

Demainianen sagde ...

Uf, jeg synes, det ser spændende ud! Især de mørke af farverne glæder jeg mig til at se nærmere på :)

Personligt kunne jeg rigtig godt lide Muppets kollektionen men Alice in Wonderland var virkelig også fin :) Generelt gør de det jo bare godt!

Heidi Winther sagde ...

Jeg sir os' Muppets kollektionen især Excuse moi! :-)

Kunne godt tænke mig at se nærmere på "Your web or mine?" og "Just spotted the lizard"

Rainbowify Me sagde ...

Jeg er specielt vild med Burlesque-kollektionen, men det er fordi jeg *elsker* glimmer! :)

Send en kommentar