onsdag den 25. april 2012

Har Du Grønne Fingre?











Når vejret udenfor ikke lige frem skriger af forår, må man jo forsøge at få neglene til at gøre det. Så jeg forsøgte mig med et forårs design, som ikke er ligesom dem jeg plejer at lave. Jeg havde ikke lyst til at lave blomster idag, men jeg ville gerne lave noget med lysegrøn (fordi det er så forårsagtig en farve), så kom jeg til at tænke på, at jeg tidligere har lavet leopard print på neglene i flere farver. Det inspirerede mig til at lave nogle lysegrønne leopard negle. Jeg synes, at de er blevet rigtig fede og forårsagtige.
Min lysegrønne base er lavet med 2 lag Gargantuan Green Grape (matte) fra OPI. De grønne pletter er lavet med en dejlig grøn lak fra Essie Pretty Edgy og derudover har jeg brugt sort til at tegne pletterne op med. Sidst men ikke mindst har jeg brugt seche vite toplak.

- Maja

Fun Fact: Sussi og Maja mødte hinanden for første gang blot 3 måneder før bloggen blev startet, og har holdt sammen lige siden

1 kommentarer:

lauriestrode sagde ...

Ja, det har jeg faktisk :) nails inc. eden grove toppet med Karine's Mine D'or.

Send en kommentar