fredag den 6. april 2012

Wizzer du Bezzer?




Dagens design er inspireret af det geniale familiespil Bezzerwizzer. I min familie har det været et stort hit, og vi spiller det næsten hver gang vi er sammen.
Jeg håber, at det er til at se at jeg på tommelfingeren har skrevet Bezzerwizzer, efter bedste evne - jeg havde lidt travlt. På pege- lange- og lillefingeren har jeg tegnet ikonerne fra nogle af de kategorier man kan trække. Natur, Mennesket og Naturvidenskab, alle tre er kategorier som vækker stor glæde herhjemme. Ringefingeren er dekoreret med en Zwop og en Bezzerwizer.

Kender I spillet?

- Maja

Fun Fact: Både Sussi og Maja har bidt negle i voldsom grad. Det er dog et overstået kapitel nu ;)


Psssst - til jer som kommenterede på mit sidste design, jeg er igang med en tutorial til jer. Endda en med video.

5 kommentarer:

Gitte sagde ...

Utroligt hvad du kan med en pensel Maja - du er simpelthen bare så dygtig! De er jo mikroskopiske de bogstaver der, og det er NEMT at læse at der står Bezzerwizzer!
Jeg glæder mig til din videotutorial :D

Unknown sagde ...

Nice design :D! Vi har den udgave af Bezzerwisser der er stribet (multifarvet) - kan ikke huske hvad det hedder ;)

Sanne sagde ...

Jeg begriber simpelthen ikke hvordan du laver al den flotte neglekunst!?! Jeg forsøgte mig med en påskelilje:
http://gt-sanne.blogspot.com/2012/04/paskeskg.html
Og var absolut ikke særligt imponeret over mig selv! Og jeg er endda go' til både at tegne og male, men åbenbart ikke på neglene.

Anonym sagde ...

Ej hvor er de fee! ;) elsker bare det spil!!! Hehe... Jeg har lært jeres blog i lang tid nu og her i påsken har jeg endelig fået taget mig sammen til at begynde at lave negle art selv og det er slet ikk så svært som jeg troed ;) hehe tak for jeres inspiration!!!

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Tak for alle jeres søde kommentarer :)Jeg er glad for at det er tydeligt hvad der står og at I kan lide designet :)

Sanne: Din påskelilje er altså blevet rigtig fin :) Jeg var selvfølgelig lige inde og kigge.

Nanna: Vi har købt vores på Transdesign.com

Mvh Maja

Send en kommentar