tirsdag den 15. maj 2012

Sally Hansen Salon Effects Nail Polish Strips

.... Puha hvorfor skal det have sådan et laaaangt navn. Dagens negle er disse skønne blomster negle fra Sally Hansen. Denne variant hedder Girl Flower. Det er en af 2 nye varianter man kan få i Matas. Den anden hedder Fly With Me og kan ses på et af billederne herunder.

Jeg er blevet kæmpe fan af disse negle, da de er super nemme at påføre; kig her (har lavet en lille video guide - linker til den når jeg kommer hjem fra arbejde) og så holder de ca de 10 dage de lover. Kommer selvfølgelig an på hvad man udsætter dem for. De er også nemme at tage af igen. Bare med alm neglelakfjerner.

Jeg har jo lidt korte negle for tiden, så jeg tænkte at de ville være en smule stærkere med disse på og nu krydser jeg fingre for at de vokser lidt uden at knække de næste 10 dage.

Lige nu er jeg på vej ind til København for at gå en tur i Sephora.

Maja tar afsted i dag til Miami, så de næste par uger er jeg lidt alene på bloggen med mindre Maja får tid til at kigge forbi. Så bær lige over med hvis ikke keg får opdateret hver dag.

Og nu til billederne.

(produktet er sendt til os fra Matas)

Sussi

6 kommentarer:

Simone sagde ...

hvor er de dejlig sommerfriske... :)

Sophie sagde ...

Flot ! :) hvad koster sådan en pakke ?

Unknown sagde ...

WOW hvor er de skønne! :D De må prøves!

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Sophie.. Jeg mener de koster 89 kroner.

SUssi

Nuria sagde ...

Hold da op, hvor er de bare fine!

Malene sagde ...

Jeg ville så gerne have haft fingrene i dem i dag, men min lokale Matas havde ikke de to udgaver. ØV!

Send en kommentar